torsdag 31 juli 2008

Petra har vilodag

Foto: Mr H

Idag tog jag en välförtjänt vilodag efter många dagars ihärdigt tränande i rad. Vad göra? Jo, uppsöka Kungshallen vid Hötorget för en trevlig middag med oxfilé, béarnaisesås, pommes frites och ett glas rosévin. Och så en härligt smarrig cupcake och en kopp mocha latte med extra mycket grädde på Espresso House. Går ni dit måste ni testa denna cupcake! Den är bättre än den vita (lime cupcake) som jag åt i måndags inför mitt träningspass. Den här är inte lika söt och innehåller mörk choklad (nästan nyttigt, ju...). Vad brukar ni hitta på för kul på era vilodagar (ni som känner att ni behöver sådana alltså)?

Nu har jag svårartad paltkoma och ska snart sova! Godnatt!

, , , , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Det är faktiskt första gången jag beställer från have2have. beställde imorse och paketet är tydligen redan på väg. snabba puckar :D Sånt gillas :)

Anonym sa...

yummie! den där såg riktigt god ut!
Har nog aldrig ätit en cupcake i hela mitt liv...ngn gng måste bli den första!

Anonym sa...

Oj då. Farligt gott!! :)

Miss Agda sa...

Vilken härlig måltid! Och jag lovar att testa cupcakesen!

Då jag är inne i en hård träningsperiod så brukar jag också äta mycket och ofta onyttigt på vilodagarna.Massage är ju fantastiskt om man lyckas klämma in det, och har man mycket träningsvärk så brukar en slapp promenad hjälpa lite. Men det viktigaste är väl göra det man känner för JUST DÅ, bara ta det lugnt och känna sig nöjd med sig själv ;-)