fredag 18 juli 2008

Tål ni Ty?

Har svårt att bestämma mig för vad jag ska tycka om Extreme Home Makeover-dragplåstret Ty Pennington. Duktig på att inreda? Ja, det är han väl oftast även om hans stil inte är något för mig. Men han får ju tydligen en massa andra att gråta av lycka, så något måste han ju göra bra. Snäll? Ja, han verkar ju ha bra hand med barn även om vi gärna glömmer den där rattfylleincidenten snabbt. Irriterande? Jaaaa - jag har faktiskt haft mardrömmar flera nätter i rad om att Ty riktar sin megafon rakt in i mitt öra och vrålar - "Mooooove that busssss". Gah...

Ni som inte kan få nog av Ty kan ni kolla in hans hemsida här.

, , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Han inreder ju inte ens själv, utan har inredare. Han är väl bara programledare? Såg i ett reportage att han hade det hemskt hemma, han bryr sig inte ett dugg om inredning :) Taskigt av hans inredningskompisar.....

Men visst skulle jag gärna ha hans jobb, utan megafon, skulle mest gå omkring som en salig Moder Theresa och välsigna alla med design ;)

Ellas Inspiration sa...

Svar: Får du gärna göra. Helena på Room & Serve ovan blev inspirerad och gjorde ett litet inlägg om min dukning. Superkul!

Ha en skön helg!

Kram Karin

Anonym sa...

usch... han känns sååå falsk å överdriven!

faktiskt så känns hela programmet rätt falskt. bara så där falskt som det kan vara i amerika!