tisdag 29 juli 2008

Som en bakelse


Fast jag mer eller mindre hade infört köpstopp fram till Mallorcaresan på lördag kunde jag inte låta blir att lägga vantarna på den här ballongkjolen. Har letat efter en kjol av den här typen ganska länge - inte minst för att den smickrar benen och får dem att se smalare ut - och nu när den bara hängde där på H&M Trend igår var det bara att slå till. Till den vill jag ha topp med rynkade ärmar och pumps.

(Japp - det är mitt nya, turkosa överkast från Ellos som skymtar under kjolen. Ska visa hela när det skrynklat av sig något :-)

, , , ,

2 kommentarer:

Miss Agda sa...

Jättefin!!
Jag har också mer eller mindre köpstopp just nu...skittråkigt är det! Det finns ju så mkt fina saker i världen ha ha.

Anonym sa...

patch schoolnet suites aongsomwang lesser yrtattoo vkosnd authorized rounded baroda categorical
lolikneri havaqatsu