måndag 28 juli 2008

Kan någon förklara det här?


Vanligtvis brukar jag ladda inför mina träningspass med något nyttigt, kanske en grov macka, yoghurt, några frukter eller liknande. Även om jag gillar sötsaker brukar jag inte äta dem precis före träning, men idag blev det minsann en riktigt krämig och underbar limecupcake från Espresso House. Kändes som att man åt smör... Och vet ni vad? Jag tror aldrig jag har känt mig så pigg, laddad, stark och hoppat så högt som under intensivjympapasset idag. Vägrar tro att det beror på min cupcakeuppladdning.

, , , ,

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, limecupcake och frapino är smarrigt och laddar bra inför träning. Gott var det också :)

Anonym sa...

Klart det beror på dina cupcakes! Och eftersom du nu vetenskapligt bevisat hur pigg och stark man blir av dem kan jag alltså skippa mitt träningspass imorgon och stanna hemma och äta sådana istället. Tack för det! :)

Anonym sa...

Jag tror helt klart på cupcakeuppladdningen. :)

Anonym sa...

värsta uppladdningen! Ger snabbt energi som brakar i taket! Gjorde något liknande idag då jag klämde en chokladboll någon timma innan löpningen. Den där milen gick rejält undan... Kanske något man ska satsa på även i framtiden!

Anonym sa...

Klart det gick bra på träningen! Mycket snabba kolhydrater = snabb energi : ) Ha en bra dag!

lina sa...

Cupcakeuppladdning eller inte, härligt att det gick bra på passet i alla fall!!!

Hannele på Hisingen sa...

Smör är inte så farligt som somliga antyder..

Anonym sa...

Ska man inte äta socker under träning då? Snabb energi? :)