lördag 19 juli 2008

Blomsterfrossa!

Okej, okej - jag medger att jag igår klagade på blomtrenden som klädföretagen vägrar överge. Men efter en snabb titt i garderoben konstaterade jag att jag faktiskt knappt ägde något småblommigt själv. Jag har tydligen bara trott det för att "alla andra" går omkring med blommigt. Sagt och gjort, idag när vi åkte in till stan gick jag in på Gina Tricot och hittade den här fina tunikan/klänningen som genast blev min. På fötterna kilklackar från H&M.

, , , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klänningen var supersöt! Ja, och hela outfiten förstås.
Jag har också för lite småblommigt!

Anonym sa...

To ti moc slusí:)

Anonym sa...

Ha ha... jag gjorde exakt samma upptäckt tidigt i somras. Trodde att hela garderoben var full. Och vid närmare eftertanke hade jag bara en blus från H&M som jag inte ens gillade. Ha ha... vad dum man är! (Skönt att höra att jag inte är ensam om det i alla fall)

Anonym sa...

Den tunikan såg jag i skyltfönstret idag JÄTTE söt