torsdag 17 juli 2008

Man ber inte Madonna att banta ostraffat

Läste i senaste numret av Chic (som för övrigt är en toppentidning, precis i min smak - det jobbiga är bara att den framkallar ett svårartat shoppingbegär) att Madonna troligen snart blir en av världens hetaste singlar. Mycket tyder nämligen på att skilsmässan mellan superstjärnan och maken Guy Ritchie snart är ett faktum.

I artikeln framkommer också att Guy pressat sin berömda hustru att hålla sig snygg, smal och ungdomlig trots att hon snart fyller 50. "Jag tränar så hårt och äter så lite för att min man vill se mig smal", har Madonna sagt i en intervju.

Tur att Madonna kommit till insikt om att en sådan make inte är något att ha. Och nu är den stora frågan vem som blir popikonens nya pojkvän? Några förslag? I artikeln spås bland andra George Clooney och Pharrell Williams (som producerade Madonnas senaste album "Hard Candy") ligga bra till.

, , ,

3 kommentarer:

Ellas Inspiration sa...

Ja, det är nog inget lätt liv hon lever. Snart 50 och och ser grym ut. Hon lär bli en väldigt het singel isåfall.

Idag får du se vår nya entré!

Kram Karin

Anonym sa...

haha, då hade det varit perfekt att ha sig med så hade vi kanske fått lite mer valuta för pengarna än vi fick! :o)

Anonym sa...

Då är jag helt PERFEKT för Guy;
Snygg- Självklart!
Smal- Absolut!
Ungdomlig- Yes, yes, yes!!!

*ljuger så näsan växer tio centimeter till*