onsdag 30 juli 2008

Senaste nytt från Skinnywood


Känner ni till bloggen The Skinny Website? Här stöts och blöts Hollywoodkändisarnas kroppsstatus med hjälp av paparazzibilder. Ett typiskt inlägg har en titel i stil med "xxx is very skinny". Suck, ja. Ingen blogg jag följer dagligdags eftersom jag tycker den är rätt knäpp. Men idag besökte jag den och hittade ett färskt citat ur en intervju med Victoria Beckham. Man kan ju inte annat än fascineras av den här minimänniskan. I intervjun avslöjar hon åtminstone lite om sin diet:

Fråga: The perception is that you don’t eat. Are you starving? What’s the truth?
Victoria: I’m very strict in the way I eat. I eat lots of fish, vegetables, fruit, Japanese food. I don’t eat junk food. I’m really healthy; my kids are really healthy; […] Of course I eat. I’ve been accused of not eating for ten years. If I hadn’t eaten for ten years I’d be [awfully] hungry. I try to make the best of what I’ve got. I like to do Pilates, even though I should go more often.

- (Citat från augustinumret av Allure)

Någon som blev klokare? Hela inlägget kan ni läsa här.

, , , ,

2 kommentarer:

lina sa...

Vilket svammel...hennes diet verkar vara så långt ifrån hälsosamt man kan komma enligt mig!!!

Anonym sa...

nej, hela den där kvinnan gör mig förvfirrad :P