söndag 27 juli 2008

Det blev visst en idag också...

Finvädret lockade ut mig på morgonen idag också. Och, hör och häpna, jag sprang idag! På morgonen och allt. Känner mig jättestolt. Ingen fart att skryta över och det blev nog inte mer än sex kilometer (centrum tur och retur), men jäklar vilken powerkänsla man får efter ett tag. Synd att jag pendlar om morgnarna och inte kan få igång en vettig morgonträningsrutin, för jag vet ju hur bra jag mår av det.

Och att jag överhuvudtaget tog mig ut på morgonen har jag mina två favoritbloggar om träning att tacka för - GymGlam och Spark i baken. Ni inspirerar verkligen!

, , , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är!! Hejja, Hejja!!

lina sa...

Bra gjort! Morgonträning är hur härligt som helst när man väl kommer igång!

Anonym sa...

Svar: Ja, jag har också hört att Abercrombie kanske ska öppna här...åh..jag hoppas att d gör det!
Vad kul att du fick me dej en massa godbitar! Får ta o åka till N.Y för lite shopping, känner att d e dags nu ;o)

Följer oxå GymGlam-bloggen...en riktigt inspirationskälla! Spark i baken med!

Ha en underbar vecka!

Anonym sa...

Visst är det underbart när det är så här fint väder! Man blir så pigg och glad! Duktig du är!

Anonym sa...

Tack så mycket! Ja eller hur är turkost härligt! Spännande med dina turkosa bäddsaker! Det kommer garanterat bli snyggt. Ha en bra dag!