lördag 26 juli 2008

Ett måste i picknickkorgen

Vi hade picknick nära en sjö idag och hade då med oss pastasalladen med tomater och bönor till vänster. Spetsade till det ursprungliga receptet med lite rostade pinjenötter och bytte ut rödvinsvinägern mot den lite mjukare och rundare hallonbalsamicon. Gemsalladen (som jag inte ens vet vad det är) byttes ut mot annan blandsallad. Helt fantastiskt gott var det! Eftersom jag ju jobbar på bland annat Tasteline blir det ju en hel del recepttips här på bloggen därifrån. Det hoppas jag ni har överseende med!

Receptet på pastasallad med bönor och tomater hittar ni här.

, , , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Recept vill iallafall jag ha

Anonym sa...

Mmm, precis sån mat som jag älskar :-) Kul att du lägger ut recepttips!

Anonym sa...

Mmm, låter fantastiskt gott! Ska spara receptet :-)