lördag 12 juli 2008

Kan jag få extra grädde och marshmallows, tack!


Visst, oftast är jag en ganska hälsosam person som tänker på vad jag stoppar i mig. Men ett undantag har jag! Och det är fika. De fåtal gånger i månaden jag går ut och fikar sparar jag inte på krutet. "Vill du ha grädde till brownien?" Ja, tack! "Vill du ha extra marshmallows och grädde till latten?" Ja, tack!

Här är en sådan underbar fikastund, tidigare idag i solen på nyöppnade Wayne's Coffee på S:t Persgatan i Uppsala.

Andra bloggar om , ,

1 kommentar:

Ellas Inspiration sa...

Låter väldigt smarrigt! Jag har dock problemet att jag unnar mig alltför ofta....

Vilken läcker klänning och superpris tycker jag! Tänk dig den och dina nya häftliga skor... Så snyggt i Palma!

Självklart får du anlita mig. Inga problem! Säg bara till, alltid redo!!

Kram Karin