måndag 21 juli 2008

Som en urvriden trasa...

Tror baske mig jag hoppade högst av alla idag :-) Kände mig väldigt inspirerad under dagens intensivjympapass på Friskis & Svettis Ultuna. Passet leddes av Anna-Lena som jag vågar påstå har Uppsalas jobbigaste jympapass (jag vet, för jag har testat alla). Hon är ett energiknippe av sällan skådat slag, har jättebra musik (armhävningar till nostalgitrippen "Bad, bad boys" med Midi, Maxi & Efti - bara en så'n sak) och peppar alltid oss att ta i det där lilla extra.

Nu ligger jag i soffan och slötittar på Lyxfällan (blir lika chockad varje gång - hur funkar folk egentligen?!), det enda jag orkar är att surfa runt på lite bloggar och peta i mig mat.

Vad roar ni er med en kväll som denna?

1 kommentar:

Anonym sa...

åh tack vad snäll du är! :o)

Haha ja de som är med i lyxfällan har verkligen grävt sin egen grav.. Tror nästan dom behöver bli bankrutt för att inse att de måste ändra beteende, det är kanske inte bara positivt att de blir "räddade" av Lyxfällan! Men det är kul att titta på! ;o) Kramis