tisdag 29 juli 2008

Är jag knäpp?

Foto: Mr H

Det är kul att dra i maskiner på gymmet. Det är roligt att hoppa jämfota på jympapasset och det är också ganska trivsamt att trampa på spinningcykeln (även om det i ärlighetens namn var ett tag sedan - gosh, jag var till och med instruktör i tidernas begynnelse). Men det finns en annan form av träning som ger magrutor, långa, slanka muskler, starka rygg- och bröstmuskler - och kanske framför allt: Massvis med skrattmuskler. Av bara farten. Tänk att ha extremt kul samtidigt som du får superkondis och apsnygga muskler - helt utan extra kostnad.

Jag längtar till vintern! Är jag knäpp?

(PS: Bilden är tagen i norra Lappland i mitten av februari. Termometern visade - 25 grader och livet lekte. DS.)

, , , , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen inte. Underbat att åka skidor ju :)

Anonym sa...

svar: tack! ja, visst är den snygg!
Vad skoj att du ska på semester snart!
Själv har jag kommit tillbaka från min korta 2½ veckas semester o började jobba förra veckan :o(
Därför utnyttjar jag helgerna till fullo för att njuta av solen...så jag hoppas denna helg bjuder på samma väder som förra helgen ;o)

Anonym sa...

Lite knäpp måste du allt vara... ;)