söndag 27 juli 2008

Nu har jag hittat kläderna - var är festen?

Bilder från 4everyoungs hemsida

Amanda Bergs utmärkta blogg öppnade mina ögon för nätshoppen 4everyoung. Möjligen är jag något äldre än målgruppen, men strunt samma, jag hittade ovanstående plagg med utomordentlig 80-talskänsla och fick allvarliga köpbegär. Vill inget hellre än att dansa loss till underbara 80-talslåtar iklädd något av de här plaggen (kaaanske inte båda samtidigt dock :-) Så - någon som har 80-talsfest på g? Alla i min bekantskapskrets vägrar ju befatta sig med denna fantastiska era...

, , , , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, det var festligt kan vi kalla det ;)
Däremot dina Cavalli-klänningar är verkligen lovely!

Anonym sa...

Åh, jag gillar tajtsen. Jag hänger med!! :) Hade varit toppen med en fest idag när det är så somrigt och fint :)

Anonym sa...

åå vilka coola grejer!!