fredag 25 juli 2008

Äntligen! Petra i leopard från Cavalli at H&M!

Foto: Mr H

Det råder just nu medelhavsklimat på min balkong och trots att jag inte har någon bra "hairday" idag beslutade jag mig. Nu är det dags att dra på sig leopardklänningen från H&M:s Cavallisläpp! Så lyxig och så skön mot huden. Måste berätta vilken kamp det var innan jag fick tag i det här plagget. Jag och mamma började köa utanför H&M två timmar före öppning och när portarna slogs upp bröt kaoset lös. Långklänningen i leopard stod inte högst upp på min priolista och därför hann jag inte nappa åt mig den på Drottninggatan 56. Istället fick jag syn på en kund som precis lämnade tillbaka den här klänningen på H&M i Gallerian. Gissa om jag sprang dit och lade vantarna på den här godbiten :-)

Vill ni se fler av mina Cavalli at H&M-inköp? Titta då in här snart igen...

, , , , ,

6 kommentarer:

Ida sa...

Den ser jättevacker ut! Och vilken underbar bild! :)

Anonym sa...

Vad snygg du är i klänningen! Kul att höra hur du fick tag på den :-)Håller med om att bilden är undarbar!

Anonym sa...

MYCKET snyggt

Anonym sa...

Men jösses, du ser ut som värsta Hollywoodstjärnan i den blåsan. Så snygg!!

~Livet i byn

Anonym sa...

jättefin bild o klänning!


Har tagit en paus från metrobloggen nu..men kika gärna in i min andra blogg!
Gonatt o sov gott!

Anonym sa...

Fantastiskt fin! Bild, klänning & du!