tisdag 8 juli 2008

Högklackat? Men du som gillar fjällvandring?


Många får inte riktigt ihop det. Jag pratar om mina två stora intressen i livet - friluftsliv och mode. Är man friluftsintresserad och därmed stämplad som "skogsmulle" är det väl klart att man knatar runt i gummistövlar och fleecetröja också i stan? Eller?

Nej, så funkar inte jag. Kängor, skaljacka och annat har man ute i naturen för att det är mest praktiskt så. Men varför ska jag gå omkring i den utstyrseln i stan, när det varken behövs eller passar min "citystil" i övrigt?

Nej - glam i stan och funktionell ute i bushen är det som gäller för mig :-)

Andra bloggar om , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh tack, tycker du det så har jag lyckats! :o) hoppas du får en fortsatt grym dag! kramar

Miss Agda sa...

Precis!!! Läser lite dina gamla inlägg - från tider då jag inte kände till din blogg. Kul :-)