onsdag 9 juli 2008

En vanlig dag på jobbet...

Norra Lappland i början av februari, - 25 grader och klarblå himmel. Nja, alla dagar på jobbet ser inte riktigt ut så här, jag önskar att de var fler. Men att glida fram så här, i stort sett ensam över vidder där snön ligger djup och fluffig - det är livskvalitet. Och att sedan komma in i stugan, värma sig med en kopp rykande kaffe och efter det sätta igång med middagen... Behöver jag säga mer? Kan ni fatta att jag har fjällabstinens.

Och förresten - ni som inte kommer vidare med er träning, jag lovar att en sådan här tur i fjällen ger er en flygande start på ert nya liv. Jag känner mig aldrig så stark och härligt pumpad i musklerna som efter en vinterfjälltur.

Andra bloggar om , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha, vad kul! :o) Du får hälsa att jag tycker att den är hur bra som helst ;o) hehe ja rachael ray är väldigt energisk men det ser himla gott ut det hon gör :O)