måndag 17 november 2008

Sofistikerat svart


Bild från Addnature.com

Ni har väl inte missat att jag älskar att åka skidor? Mina gamla trotjänare till goggles har hängt med alldeles för länge - nu skulle jag vilja uppdatera till ett par nya. Skulle inte säga nej till de här stilrena och supersofistikerade från svenska Poc, modellen heter Lobes All Black Edition. Suverän antiim-behandling och "anti-scratch"-yta är några av finesserna. Det är bara priset - 1 795 kr - som avskräcker...

, , , , , ,

7 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ja det var ju billigt :)

När det gäller chokladen så är jag också lite besviken över kakaohalten, är bara 47%, men förmodligen skulle jag inte tycka att den var LIKA god med mer kakao i alla fall :) Tänk att salt och choklad kan vara så gott ihop...

Anonym sa...

haha....ja själv kan jag inte stå på ett par skidor till pojkens bedrövelse.....så för honom väntar skidresa i mars:)

Hmm....det där med plattång....får se om det ligger en i ett paket imorgon....det får bli en dyrarae variant den dagen ekonomin tillåter det men tills dess får jag nöja mig med en ekonomisk.

Kramar igen:)

Miss Agda sa...

Snygga o säkert superhyperbra. Lite kuriosa: min gamla chef var med i extremskidgruppen Free Radicals, en grym skidåkare mao. Han bytte sedan fr Statoil till Poc och jobbar där som logistikchef eller motsvarande nu. Poc verkar göra helt grymma saker- testade på extremskidåkare!

Anonym sa...

ja, coola, men vilket pris!
snacka om ångest om man skulle tappa dom i backen :)

Anonym sa...

Visst är de dyra, men Poc gör ju hur bra grejer som helst. Jag diggar deras googlar!

Anonym sa...

Shit så snygga! Vill ha!

Anonym sa...

wow vilka häftiga! de skulle jag vilja ha då jag swischar i backarna.. men priset var ju mindre trevligt. ;)