tisdag 11 november 2008

Jag får på pälsen


Måste erkänna att jag blivit väldigt sugen på en svart fuskpäls efter att ha sett Alexandra i sin underbara Monki-dito. Alla Monkibutiker jag besökt har varit dammsugna på fuskisar, men idag fick jag syn på en liknande på H&M Trend. Den kostar 698 kronor, vilket väl är OK - men den är väldigt stor i storleken (stl 36 var stor som ett tät) och passformen var så där. Tror jag hellre vill ha en fuskpäls som är mer åt kurvkramarhållet...

Usch, vilket i-landsproblem :-)

8 kommentarer:

Anonym sa...

haha....ja då är monkis variant inget för dig....den är verkligen megastor:)

kram

Anonym sa...

Instämmer, passar också bättre i med figursytt. :)

Toblino sa...

verkar schysst allt med en fuskis så här på hösten! du får väl drömma dej bort till en solstrålande parkbänk med en varm latte å hallongrotta ;)

Anonym sa...

Min är också stor faktiskt!!

Anonym sa...

den var snygg på dig. jo det är ju lite fuskpälshysteri har själv vart på monki jakt. =P men utan resultat. får leta lite till.

Anonym sa...

Snygg den kappan var!

Mia sa...

Kolla in miss Pinky online, jättefina godbitar!

Kram!

Anonym sa...

hihi, i-landsproblem finns det verkligen gott om nu för tiden;)