söndag 23 november 2008

Dagens egoshopping - kampen mot celluliterna



Jaha, då har man nyss klickat hem två produkter från Eleven som utlovar reducerade celluliter. Saltskrubben "Just Grapefruit" från Arran Aromatics och den superhajpade "Super Slim Anti-Cellulite Contouring Balm" från Boots No7 blev det.

Egentligen var det inte meningen att det skulle bli två anticellulitprodukter - det bara blev så. Men jag är jättenyfiken på framför allt Boots No7-krämen som sägs ge fantastiskt resultat.

, , , , ,

17 kommentarer:

Anonym sa...

aha.. det kanske vore nåt för mig..
pris?

Anonym sa...

vill ju självklart veta hur den är sen!

Kramar å mysig kväll på dig i snövädret!!!! skojigt värre å köra bil idag....vi lyckas tydligen pricka in våra bilfärder:)

Hanne sa...

Spennende, prisen på Boots-kremen var jo heller ikke ille:)

Pysselpralinen sa...

Skönt namn på en blogg! Fler egokickar till alla tycker jag! Känner mig just nu alldeles för dålig på att unna mig det. För mycket annat som snurrar i skallen och tar plats.

Kul att höra att det finns fler H&M-beroende. Jag försöker verkligen hejda mig och gå in i andra butiker men jag lyckas aldrig riktigt.

Berry details är också min favvo! En riktig liten pärla med prisvärda och fina saker.

Anonym sa...

jamen nu vill jag veta om produkterna funkade sen! *hoppas* nästan lipade i morse när jag insåg att kråksparkarna sitter där de sitter varesig jag skrattar eller inte!

*paniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*

kram

Anonym sa...

Lova att säga till om det funkar!

Anonym sa...

Berätta sen om det funkar!

Anonym sa...

Du måste återkomma med ett utlåtande sen, No 7s produkter sägs ju vara riktigt bra! :)

Ida sa...

Grapefruit-skrubb lät spännande. Den är nog fräsch! Hoppas den ger resultat också, inte bara god doft! :) Kramis

Anonym sa...

Åh. Hoppas det fungerar!

Anonym sa...

Ska bli intressant att höra vad du tycker om dem sedan
Hoppas att du får en fin Måndag

Anonym sa...

Tack så mycket! kvällen blev riktigt bra!
Ha det fint!

Anonym sa...

Du får ge en recesion på No7 krämen sen!

Anonym sa...

Jag som alltid är skeptisk mot sånt. Har du provat det förr, tycker du det funkar?
ulrika colorelle.blogg.se

Pia Wester sa...

Du kan väl inte ha behov av såna produkter ;-)?

Miss Agda sa...

Jag har i nästan ett år använt Boots No7 Beauty Serum för ansiktet -det är iaf en grym produkt (tillhör samma serie som krämen du hade beställt).
Cellulitkrämer har jag aldrig testat (ock tror faktiskt inte du skulle behöva det heller, du som tränar massor) -träning är min cellulitkur, och den bästa kuren av alla, tror jag!

Anonym sa...

Nämen var lustigt! Jag för en timme sen stog jag pa apoteket och höll i den krämen, alltsa Boots No7-krämen, men köpte den inte... Du far skriva sen om den var bra eller inte!

Kram