tisdag 18 november 2008

Inbyggda snuttelappar


Bild från Ecoloco

Nu har jag ju inga egna barn (än), men kunde inte låta bli att blogga om den oemotståndliga sajten Ecoloco, en webbutik som säljer ekologiska barnkläder. Den nya tjänsten "Dagens outfit" går ut på att inspirera föräldrar till nya, färgglada klädkombinationer åt sina barn.

Den rosa sparkdräkten från danska Green Cotton (bilden) är så söt - den har till och med inbyggda snuttelappar! Så himla gulligt.

Kolla in Ecoloco-outfitsen här.

, , , , , ,

8 kommentarer:

Anonym sa...

åh så sött ;)

Anonym sa...

hehe tack ska du ha =) jag har funderat på att köpa men blir dom sådär "fladdriga" =)

Anonym sa...

Hur söt som helst =)

De var så lite så ;)
Nästa gång tror jag dock att jag provar Smashbox primer, har hört massa bra om den!

Anonym sa...

Den var fin =)

Anonym sa...

haha så söt bild.

Anonym sa...

Trés belle!!
Tack att du hittade den.
Det ska bli perfekt julklapp :)
Kram

Anonym sa...

När kommer knodden? Ja, jag vet ju att du så gärna vill ha barn. Hälsningar från Johanna.

ecoloco sa...

Vad roligt att du tipsar om Dagens Outfit! Till jul omvandlas den till en adventskalender för mammor och pappor - med 24% rabatt på dagens utvalda plagg.

Vi smygstartar faktiskt lite lätt idag...bara för att det är så svårt att vänta. Men bara idag. Sen får man hålla sig till första advent!

Glada hälsningar
Loa