fredag 21 november 2008

Egoprylar


Bilder från Lush

Badbomber, bubbelbitar och duschjellies med roliga, juliga namn - jag blir verkligen sugen på att shoppa hem lite egoprylar från Lush till badrummet. Extra kul blir det att shoppa när produkterna har fantasieggande namn som "Christmas Morning", "Frothy The Snowman" och "Angel's Delight"...

Förresten - någon som har testat den nya duschbomben, "Emotibomb", som läggs på duschgolvet och frigör naturliga parfymer medan man duschar? Jag blir lite sugen på den.

, , , , ,

7 kommentarer:

Anonym sa...

åhh saknar badkaret, dessa är ju inte lika skojjiga i duschen =P

Hanne sa...

Så fine, de må gjerne komme og freshe opp min dusj:) Men jeg savner også badekar...

Anonym sa...

vill ju så gärna ha ett badkar!!!! men duschmojen kanske man skulle testa.

Hur är det med dig gumman????

Kramar

Anonym sa...

Vilka roliga grejer! Tyvärr klarar jag inte av Lush's dofter, blir alldeles allergisk bara jag kommer i närheten av dom :/

Miss Agda sa...

Aha,hade ingen aning om att det finns såna duschbomber! Måste testa!!

Anonym sa...

Emotibomb låter intressant! Badskum tycker jag allra bäst om.

Anonym sa...

Jag avgudar Lush! Det måste vara en av de mysigaste, mest väldoftande butiker man kan besöka! :)