söndag 16 november 2008

En hälsning


Foto: http://www.bbc.co.uk

Låt du stora få lugn!

7 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas att du får sova riktigt gott i natt. kramar! ( och tack för kommentaren i min blogg...)

Ellas Inspiration sa...

Hoppas att allt är bra med dig!!!

Kram Karin

Anonym sa...

Vilken bild =) WOW

Anonym sa...

Åh har tänkt på dig hela helgen tjejen. Hoppas det känns lite bättre eller att du åtminstonen ser en ljusning.
massor med kramar

Katja Kristoferson sa...

Måndag morgon, och du kommer kunna le igen, oavsett åt vilket håll det går.

Angående jackan, så tror jag inte du vill ha adressen till webshopen, för jackan är inte så snygg. Den funkar om man gömmer den under en enorm halsduk =)

God morgon kram!

Anonym sa...

TACK snälla söta för dina alltid härliga ord!:)

Hoppas att du snart mår bättre, kramar i massor!!

Anonym sa...

Hej gumman....håller tummarna för att det kanske känns liiiiite bättre idag....det gör det nog här tror jag:)

Fyller ju år imorgon och så ska vi på första ultraljudet.....helgen ska tillbringas uppe i Falun men annars så kan jag fika när som helst ända fram till jul (nja....tog i lite kanske)....så det är bara du hör av dig.......jag kan ju skicka mitt tel.nr i ett mail!

Kramar i massor