tisdag 18 november 2008

Dagens outfit - premiär för lacktightsen

Trodde aldrig jag skulle våga bära dem bland folk, men så tänkte jag - äsch, det är ju bara kläder! Bara för att jag går omkring med ett par lacktights lär jag inte hamna på löpsedlarna.

Sagt och gjort. Dagens outfit:

- Nyshoppad, grå långkofta från Lindex (blandning av bomull och viskos)
- Halsband från Marocko
- Scarf från H&M
- Lacktights från H&M
- Svarta stövlar från Vagabond

Så där. Nu inväntar jag er dom... Må den vara nådig.

, , , ,

29 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev ju hur snyggt som helst. Tightsen sitter som en smäck på dig ;)Trevlig kväll

Anonym sa...

Vilken snygging! Dom är jätte snygga på dig.
kram

Miss Agda sa...

Jättesnyggt!!! :-)

Anonym sa...

Love it!

AnneliH sa...

Riktigt snyggt!

Anonym sa...

Snyggt asss läckra:-)
Har funderat på att köpa dem själv.
Risken finns att alla har dem om en månad bara:-(
Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Anonym sa...

Oh-la-la, sexy! :) Med höga stövlar och lång kofta blir det ju lite lagom av det goda också! :) Kram

Anonym sa...

Är dom bekväma? =)

Anonym sa...

men du, dom är ju jättesnygga! min kompis har ett par liknande, och jag är avis för att jag inte vågar. man kanske ska slå till. du var supersnygg!

Anonym sa...

http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=475004&qProductColorId=84&qNavigation=categories&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=14&qBrand=475&qClass=3&qGroup=14&qStyle=&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=3&qFilterType=0&language_id=1&gender=1

Här kommer mera... ;)

Anonym sa...

MEN DU!!!!!!! Såg mina ben ut sådär i lackleggins så hade jag gladeligen skuttat runt på stan i dem....Snygging där!!!!!!!!!!

Kramar i massor

Anonym sa...

Fabulous! Läcker outfit o lacktightsen är riktigt snygga!

Anonym sa...

Det var supersnyggt! *busvisslar*

Anonym sa...

Hur snyggt som helst!

Anonym sa...

Härligt att se dig på balkongen igen :-)
Jättefint!

Anonym sa...

vad snygg du är i dem! Riktigt schysst kombinerat!

Anonym sa...

snyggt, du passar jätte bra i tightsen-själv vågar jag inte inhandla dem fast de är så snygga. Koftan ser super skön ut. =)

Hanne sa...

Superfint, lakktightsen var veldig fin på deg:)

Anonym sa...

Varför skulle du inte våga bära dem bland folk? Du är ju vrålsnygg i dem och lacktightsen är lika trendiga, om inte ännu mer, den här vintern som förra vintern! You look gorgeous!!

Anonym sa...

hello snygging! kul med en outfit-bild igen, du ser strålande ut!

Lady Thirty sa...

you look fierce!
härligt, nu blev ju jag också sugen på ett par :D

Anonym sa...

Verkligen snyggt! Nu ångrar jag att jag sålde mina från American Apparel.

Anonym sa...

HALLÅ DÄR
Du borde varit på löpsedeln Uppsalas snyggaste tjej

Anonym sa...

Supersnyggt!!!

Anonym sa...

Snyggt. Passar dig jättebra.

Emelie sa...

Ja herregud, jag ser att du har fått respons så att det kanske räcker men jag kan bara instämma, du har ju kropp som en filmstjärna och passade jättefint i de där tightsen. det är bara att stövla ut på stan och vara stolt :)

Sandra N sa...

Du behöver inte oroa dig! Super läcker som vanligt!
Mvh Sandra N

Anonym sa...

Det blev jättesnyggt med lacktightsen! :D

Anonym sa...

Meh, gå nu inte runt på det här viset och oroa dig i onödan :) Det där passade dig jättefint! Och ett leende ovanpå så är du ju hemma :)