onsdag 19 november 2008

Min önskelista...


Jag fick en önskelisteutmaning av underbara Alexandra. Klart att jag hakar på den!

Tre hårda klappar:
1. En Moccamaster (helst i turkost, ja - eller silver då).
2. En bra och effektiv hårtork.
3. Grytor, kastruller, tallrikar, muggar och allt annat från Le Creuset (turkost var färgen...)

Tre mjuka klappar:
1. Långkofta i cashmere.
2. Presentkort på H&M.
3. Fuskpälsmössa.

Tre viktiga klappar:
1. Att jag och mina nära och kära får vara friska och lyckliga.
2. Pengar till bröstcancerforskning.
3. Kärlek.

Nu är jag nyfiken på vad Miss Agda, Solli, Frida och Rocketqueen önskar sig i jul...

, , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul :)

Anonym sa...

åhh va skoj,, de kanske man ska börja tänka på ja.. jag är alltid i full fart med att köpa julklappar så man glömmer att önska lite.. =)

Miss Agda sa...

Ja, absolut, jag hakar på. Det blir nog till helgen, men det kommer:)

Anonym sa...

vad skoj! Jag antar utmaningen;o) p.s.ja!vi får ta en fika o ses snart!kram !