onsdag 26 november 2008

Bloggvärldens snyggaste

Coola och duktiga bloggerskan Sassy har skickat mig den här utmaningen, som går ut på att fylla i listan om bloggvärldens:

Roligaste: Petra skriver så roligt så man får svåra skrattanfall och så har vi ju underbara Sassy.
Snyggaste: Förutom lilla jag? Alexandra och Käthe.
Hetaste: Oj. Får nog säga Sassy och Anna.
Bäst klädda:
Såklart ursvårt att säga eftersom det finns så många och underbara stilar. Men Miss Agda, Solli, Nergårds-Emma och Nenne är några favoriter.
Coolast klädda: Sassy och GymGlam-Caroline.
Sötaste: Alla underbara bloggerskor! Men jag lyfter fram Katja, Miss Agda, Solli och Carolina.
Störigaste: Jag vet inte, jag läser inte störiga bloggar.

Mest imponerande:
Kan omöjligt säga en blogg! Alla bloggar jag följer är imponerande och just därför följer jag dem.

Vilken bloggare vill du:

Bli kompis med:
Typ alla bloggare vars bloggar jag läser. Några har jag ju redan lärt känna, som till exempel Miss Agda och Solli. Underbara Maja, Kate, Melanie, Frida, Sassy och GymGlam-Caroline skulle jag också gärna lära känna.

Ge en kram: Alla underbara bloggare vars bloggar jag läser.

Ge en diss: Alla som skriver kommentarer i stil med "Läs min blogg" eller "Gå med i Gratis kläder/smink/pengar/whatever".

Helst träffa: Alla underbara bloggare vars bloggar jag läser.

Inte träffa: De jag dissade...

Nu utmanar jag alla er som blivit omnämnda i listan ovan samt alla andra som läser den här bloggen att haka på utmaningen...

,

10 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Haha, v ilken rolig grej:)

Anonym sa...

Rolig utmaning! :-)

Marta sa...

kul att läsa. : )

hoppas att du får en bra onsdag!

kram

Miss Agda sa...

Vilken rolig utmaning. Och smickrad blir jag också såklart. Tack tack tack!
Jag ligger grymt efter med alla utmaningar, har ju inte ens skrivit min önskelista än trots att jag hade tänkt att göra det och vill göra det. Har liksom så lite tid och så mkt inspiration att jag måste få ut det som jag tänkt att skriva först, =klädinspiration + personligt. A säger alltid att jag skriver för många inlägg om dagen och det blir ingen tid för reflektion.... Men om man har så mkt inspiration då och VILL skriva så mkt?
Men men, fortsätt gärna utmana mig trots att jag inte hakar på varje gång!

Ps; Du är absolut en av de bästklädda på de bloggar jag läser!!!

Anonym sa...

vilken rolig utmaning, den ska jag allt ta och göra!:-) och tack detsamma tjejen!

Anonym sa...

kul att jag är med på listan :)

Anonym sa...

Nu känner jag mig genast lite gladare :-) Är lite idag nere annars. Vad go du är! Tack så mycket!!
Många kramar

Anonym sa...

HAHA....men jag fick ju bara vara med som blivande kompis så du:
kika in å läs min blogg!

och annars kan du alltid gå med i en toppensida som heter Gratisbio....hur bra som helst och om du värvas av mig får du 20.000 poäng typ varje dag:)

Mohahahahaha....ok min humor suger idag:)

kramar gumman

Anonym sa...

Tack så mycket, ingen dålig utnämning!

Jag vill ju bli kompis med dig med!

Anonym sa...

vad kul! vilken komplimang, självklart hakar jag på!är medveten om att jag ligger lite efter när det kommer till utmaningar...får se till att fixa denna i helgen, kram!