måndag 10 november 2008

Vad har hänt med Ellos?


Bild från Ellos

Vet inte vad som hänt med Ellos! Tidigare hade jag mycket fördomar runt det här postorderföretaget, men de har jag verkligen fått anledning att omvärdera. Sängkläder är de till exempel superduktiga på.

Bäddsetet "Irma" som ni ser på bilden ovan beställde jag hem nyligen och jag är så himla nöjd. Skön och bra kvalité som klarar tvättarna galant och dessutom älskar jag det Marimekko-inspirerade mönstret (samt priset förstås).

, , , , , ,

15 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, de har blivit riktigt bra. Snygg bäddset, kanske skulle klicka :-)

Anonym sa...

Jag håller med. Har köpt både kläder och lakan där nu. Är jättenöjd :)

Anonym sa...

Kanske värt att prova då. Sängkläderna ser jätte fina ut.
Ha en trevlig måndag.
kram

Anonym sa...

åhh va snyggt, har helt missat att ellos hade inredning måste in och kika om det finns nått snyggt till min säng.

Anonym sa...

Ja, de blir verkligen bättre och bättre :)

Det var skönt med en liten paus. Livet kommer faktiskt först, även om responsen man får på blggen kan vara lite beroendeframkallande...:)

Anonym sa...

vännen, har du sett true blood? http://www.trueblood.se himla bra serie
din blogg är toppen. bookmarkad :)

Anonym sa...

jag gillar Ellos nuförtiden, beställer rätt mkt därifrån och blir för det mesta nöjd :D
fast jag har nog inget bäddset därifrån (än).. ser härligt ut!

Hanne sa...

Jeg har også blitt imponert over Ellos, før åpnet jeg ikke en gang katalogen når den kom. Men nå har de riktig mye fint, både klær og interiør:)

Anonym sa...

Jag håller med dig! Ellos har verkligen gjort ett lyft! :)

Anonym sa...

Ja, Ellos överraskar! Förr ville man ju inte ens bläddra i deras katalog, nu hittar man titt som tätt fina (och bra) grejer på deras sida, både vad gäller skor, kläder och inredning. Dom skickade nyligen ut "julcheckar" med 30 och 40% rabatt också, så nu blir det ännu billigare! (ååh, jag gillar att fynda!) :)

Anonym sa...

jag vill också ha det påslakanet, så snyggt verkligen!

Anonym sa...

Jag fastnade också för det där, jättefint!!

Anonym sa...

Oj jag som inte vågar just pga kvalitémisstänksamhet. hemtex percle är det som gäller hos mig... Härligt svalt.

Anonym sa...

Det är super snyggt,
köpte gardiner i samma tyg till vårat sovrum :) Blev jätte bra.

Anonym sa...

Det va ett himla sött bäddset :)