söndag 30 november 2008

Ny, cool tävling!


På jakt efter den perfekta julklappen till någon som redan har allt? Eller kanske vill du vinna något vackert till dig själv? Då ska du såklart vara med i min nya tävling som jag arrangerar i samarbete med Kitsch.

Vinsten är en urcool flamingospegel och för att vara med och tävla vill jag att du i en kommentar till det här inlägget berättar om det coolaste du vet. Glöm inte att ange din mejl- eller bloggadress.

Tävlingen pågår till fredagen den 5/12 kl 23.59. Lycka till!

, , , , ,

18 kommentarer:

Anonym sa...

Det coolaste jag vet är människor som inet förställer sig. Vågar vaar töntiga, fjolliga, sårbara, ärliga.
Ulrika colorelle.blogg.se

Anonym sa...

vilken söt! hoppas du haft en najsig helg!

Ellas Inspiration sa...

Det coolaste jag vet är min mormor som trots en ålder av 83 år har hittat en ny bästa kompis som hon skvallrar med varje dag!! Hur ofta händer det? Det är så underbart att höra deras samtal om de andra gamla tanterna och gubbarna..

Härligt att livet inte stannar upp för att man är gammal! Det tycker jag är coolt!!

Kram Karin

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Det coolaste jag vet är att våga vara sig själv fullt ut!
jättesöt spegel.

Anonym sa...

Det coolaste jag vet är min snart 4-åriga dotter hon är helt rakt igenom ärlig, totalt orädd och kan kläcka de mest underbara kommentarer. Eftersom hon är en älskar-rosa-tjej skulle denna göra henne superglad:)

Anonym sa...

Heej
vilken kanon tävling

de coolaste jag vet det är nog att leva

Katja Kristoferson sa...

Holy shit, DU är den coolaste jag vet! Vet du att vår fjälltur är den bästa/coolaste semester jag någonsin haft!

Rosa Hemmet sa...

Hello! Det coolaste jag vet i inredningsväg, kanske inte helt förvånande är: flamingos! Skulle bli superglad om jag vann denna spegel för den är verkligen supercool! :) *håller verkligen tummarna*

Unknown sa...

Det coolaste jag vet är jag själv! :) Därför behöver jag en spegel så jag kan se hur cool jag är.. var jag än är.. ;)

Anonym sa...

Coolt är i mitt tycke de människor som tar sig fram trots motgångar och har modet att gå sin egen väg i livet!
Och så vore det ju såklart coolt att plocka upp detta snygga etui ur den tråkiga skötväskan och se den 7 månader gamla sonen le åt sin spegelbild! : )

peterlennartsson@telia.com

Fröken L sa...

Det coolaste jag vet är att våga övervinna sina innersta och största rädslor. Den tillfredsställelsen när man tagit klivet och gjort något man aldrig trodde att man skulle våga. För mig var det nog när jag trots min höjdrädsla vågade åka högst upp i Eiffeltornet eller när jag skaffade barn trots mina tvivel på att jag kunde bli en bra mamma.

Kram Dila

Anonym sa...

Det coolaste jag vet är människor som inte bryr sig om vad andra människor har får åsikter om dem, utan gör som de själva vill. Fullt ut. Heja liksom! :-)

Anonym sa...

Svårt det här med vad som är det coolaste. Men har kommit fram vad det är för mig är när min son på 16månader sätter igång och "rockar" loss när jag slår på min träningsvideo med "bra" musik.
kram

Anonym sa...

Det coolaste jag vet är min farfar som i en ålder av 80 gått och köpt en fyrhjuling! DET tycker jag är coolt, en riktig rocker-farfar!

Anonym sa...

Det coolaste jag vet är människor som vågar vara glada och lyckas sprida glädje och glitter omkring sig även när det mesta ser mörkt ut, samtidigt som de inte är rädda för att vara ledsna eller visa sig svaga när de känner så. Ärliga och snälla människor helt enkelt, de behövs så väl och jag gör mitt bästa för att vara en sådan person. En flamingospegel skulle onekligen glädja både mig och de i min omgivning som ser den. =)

lindaljungskog@passagen.se

Helena sa...

Jag tycker det här är coolt! http://www.tasteline.com/Artiklar_och_guider/Dryck/ol/Arets-basta-julol/
Allvarligt - en tjej som testar öl!? Så otippat och coolt! :)

Hanna sa...

det coolaste jag vet är människor som vågar stå för det dom är, för vännerna de har och för sin egen stil, istället för att vända kappan efter vinten och rätta sig i ledet.. så trist. Ha det så bra i Prag!

Anonym sa...

Det coolaste jag vet är att våga vara som man är utan att bry sig om vad andra tycker!