fredag 14 november 2008

Jag är hedrad


Gulliga Hanne har gett mig den här fina utmärkelsen med motiveringen:

"Denne herlige svenske jenta gir meg masse inspirasjon. Hun har flotte outfitbilder, og masse fine klær. Hun skriver også om innredning, trening, kosthold og skjønnhet, og jeg anbfealer alle å ta turen innom bloggen hennes."

Hanne - du ska veta att dina ord värmer, särskilt i tider som dessa när jag har det extra svårt. Din blogg är en av mina favoriter och det är alltid så roligt att ta del av din livsglädje, dina shoppingtips och dina snygga outfitbilder.

Istället för att skicka vidare utmärkelsen till någon särskild vill jag ge den till alla er som kommenterat mina ledsamma inlägg med peppande, tröstande och varma ord.

4 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS Den är du väl värd

Anonym sa...

underbart! jag följer med dig när som helst :-)

Anonym sa...

Oj, fel kommentar till fel inlägg;) den var menad till spa-inlägget ovanför;)

Hanne sa...

Takk for fine ord:)