lördag 13 december 2008

Party time!!

Fem klädbyten senare utkristalliserar sig äntligen en outfit till kvällens tjejfest hos underbara Milla. Ska bli så himla kul! Klädkoden är "cocktailish", så jag hoppas att den här spetsblåsan från H&M (nyinköpt) funkar. Strumpbyxorna är lila och kommer från Gina Tricot, men på bilden ser de tyvärr svarta ut.

Tog lite helkroppsbilder också, som jag tänkte lägga ut när jag kommer hem. Nu måste jag strax rusa till bussen...

Hoppas ni får en toppenkväll allihop!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Fint :) var är fisken? Kram Jaana

Anonym sa...

Det där är jättefint
Hoppas att du får kul

Anonym sa...

detsamma till dig:) kram!

Anonym sa...

Va kul det låter!
här ser det ut att bli en lugn kväll.
ulrika colorelle.blogg.se

Lallis - liv och leverne sa...

KUL!
Och du är jättefin:)
Kram Lallis

Hanne sa...

Så fin og glad du er:) Håper du får en fin kveld:)

Anonym sa...

Stilrent och riktigt snyggt !
Jag tror och hoppas att ni får en riktig toppenkväll :)

Anonym sa...

Jag brukar köra mest medelpass, sen ett skivstångspass kl19.30, onsdagar på sveavägen. Den instruktören är GRYM ;-)

Ha en super helg =)

Kramar

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Snygg outfit! Hoppas att du får en bra kväll!

Anonym sa...

Kul!
Snyggt med svart, funkar alltid =)

Anonym sa...

Så elegant och snyggt, you look gorgeous!