fredag 12 december 2008

Bultande och kraftfull


Bild från Logitech.com

Är i skriande behov av sjysta högtalare till min dator (eftersom nästan all min musik ligger lagrad på den) och spanade in högtalarsystemet ovan. Så här beskrivs det:

"200 W bultande stereo med kraftfull, distorsionsfri bas, tydlig diskant och fylligt mellanregister. Suveräna högtalare för datorn, hemmasystemet eller för digitala musikspelare (mp3)."
Låter väl perfekt? Bultande och kraftfull - grannarna kommer att älska när jag vrider upp till full kräm när det är dags för det ståpälsframkallande gitarrsolot i Van Halens "Dreams"... Priset är 1 699 kr hos Logitech.

, ,

8 kommentarer:

Lia sa...

Oh, jag gillar också Pink Floyd på hög volym! Ännu har inte mina grannar klagat..:)

Anonym sa...

Så länge du spelar bra musik ska väl grannarna bara vara tacksamma ;) Vi hade sambons Cerwin Vega 1215 i vår förra lägenhet, inte så snygga som inredningsprylar men fett med röj! ;)

Anonym sa...

De lät perfekta!

Svar: Vad skönt att höra! Jag är glad för din skull. Jag håller med dig att man måste få vara deppig ibland (utan dåligt samvete), annars så uppskatta man ju inte tiderna då man är på glatt humör. Ha en trevlig helg, kram Sandra

Anonym sa...

Åh, det där vore nåt för mig det ;-)
Har samma problem med att all musik är i datorn där jag vill ha den & kunna sätta en skön låt så det dunkar!! Men mina är de traditionella mini varianterna! Suck!

Bra blogg =)
Kikkaq gärna in hos mig!

Anonym sa...

Nice!! Vad kostar dom då? snygga var dom ju i alla fall:)

Anonym sa...

Nice!! Vad kostar dom då? snygga var dom ju i alla fall:)

Anonym sa...

Önskar dig en glad lucia! Kram

Anonym sa...

Jättefina men jag måste ändå tipsa om de jag har hemma. Underbara och superljud. Och dessutom skitsnygga :).

http://klintons.se/product_info.php/cPath/52_112/products_id/552

kram