lördag 6 december 2008

Utmärkelseregn


Jag är mållös! Det har trillat in en massa underbara utmärkelser den senaste tiden, från gulliga Mia, Nelly och Caroline. Tack söta ni!

Jag vill gärna skicka tillbaka utmärkelsen till er tre, samt till fyra andra bloggar jag upptäckt och fastnat för på sistone:

- Parislisa
- Fridas favoriter
- CityGirl
- Ex amino

Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

,

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad roligt, det är du verkligen värd!

Svar: Jag trivs riktigt bra här i Uppsala. Kan tänka mig att bosätta mig här till och med. Vi borde ta en fika någon dag, det skulle vara kul att träffa dig. Ha en trevlig helg, Kram Sandra

Helena sa...

Men söta Petra - vilken överraskning - vad glad jag blir!Hoppas att helgen i Prag är fantastisk...glöm inte att köpa lite glühwein på torget...MUMS! Kramar till dig! :)

Ellas Inspiration sa...

Gud så roligt!! Grattis!

Kram Karin

Anonym sa...

Ah tack!!!! Jag blev verkligen jätteglad! Tack tack tack! Gillar verkligen din blogg, sa det känns extra kul att du gillar min! Ha en underbar helg i Prag.

Kram Lisa

Anonym sa...

Åh, tack så jättemycket, vad glad jag blir! :) Hade kunnat skicka tillbaka utmärkelsen med en gång, din blogg tillhör en av mina favoriter! Många kramar /Frida

Anonym sa...

tack så sött.. =)

Anonym sa...

Sådär, nu har du fått tillbaka utmärkelsen av mig, den är du verkligen värd Petra! :) Kram