torsdag 25 december 2008

För pistnötare och pudersurfare


Bild lånad från Northstar.se

Med en härligt spännande nyårshelg med (förhoppningsvis) mycket skidåkning i sikte har jag börjat se över min skidutrustning. Visst skulle det vara kul med nya telemarkspjäxor, då mina gamla trotjänare har blivit lite ledsna.

Med formbar innersko och en konstruktion som fungerar bra såväl i pist som utanför skulle Scarpa T2X-pjäxan helt klart vara något för mig. 3 689 spänn kostar de hos Northstar.se. Någon som vill sponsra? :-)

, , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

VA? SKA DU IVÄG PÅ SÅNNA KULIGHETER!!! guuuuuu var kul!!!!!!!!! :-O

Unknown sa...

åh vad härligt det låter!

Anonym sa...

Låter himla härligt. Pjäxorna var skitsnygga måste jag säga.

~Livet i byn

Anonym sa...

Vi lär väl åka på varandra då :) Idag har det varit sol men plusgrader. Rätt skön snö ändå, men inget puderåkande dock. Blev till att gnugga manchester i backarna i stället men skidåkning som skidåkning :)