lördag 27 december 2008

Vad har hänt med Haléns?


Bilder lånade från Haléns

Ska villigt erkänna att Haléns knappast har varit en sajt där jag hittat något intressant att klicka hem. Men nu verkar företaget ha genomgått en total makeover och plötsligt kryllar det av högintressanta saker. Se bara på collaget ovan - min favoritconcealer Touche Éclat från YSL (magiskt bra), peelingen från Biotherm, Dolce Gabbanas härliga doft Light Blue och helt oemotståndliga Euphoria från Calvin Klein - med doft av granatäpple, svart viol, amber och mahogny.

Ahh...får grymma köpcravings nu!!

, , , , , , , , ,

5 kommentarer:

Miss Agda sa...

Ja, visst har både Halens & Ellos blivit grymt mkt bättre! Jättekul tycker jag! Måste nog bero på konkurrensen, då en blir bättre så måste andra också skärpä sig.
Hoppas du känner dig lite friskare idag! Kramar

Anonym sa...

Ja jag håller med!!! :-D

Anonym sa...

Nämen titta vad trevligt!

Lady Thirty sa...

jag ska genast kika in och kolla vad de har för trevligheter.
kram

Anonym sa...

jag har aldrig heller varit mycket för halens, aldrig gillat deras utbud. men nu kanske man skulle göra ett besök, men får nog vänta ändå tills jag har råd att handla någonting;)