fredag 26 december 2008

Det är nåt visst med Tommy


Kan inte sätta fingret på det, men det är något visst med artisten Tommy Nilsson. Ända sedan han sjöng loss ihop med Tone Norum i smäktande balladen "Allt som jag känner" (ledmotiv till en favoritfilm från 1980-talet, "P.S. sista sommaren") har han haft en särskild plats i min skivsamling. Just nu strömmar "Maybe we're about to fall in love" ur mina högtalare och jag kommer på mig själv med att le fånigt när den gode Tommy gör en tonartshöjning...gåshud!

,

4 kommentarer:

Katja Kristoferson sa...

You never seem to stop to amaze me!

ÄÄÄÄÄÄlskar ps sista sommaren

"åååååå jag känner än hur rädslan att förlora diiiiiiig"

Vi planerade i detalj hur vi skulle klä oss och sminka oss för att kunna gå och se den på bio. Vi var bara 13 tror jag och den var från femton.

Ljuva tonår!!!

Vännen, jag är också så j-a hängig. Nu får vi rycka upp oss.. Backen hägrar...

Anonym sa...

hej gumman. du kan ju ringa när du kommit hem från träningen....så ska jag försöka göra dig lite glad en liten stund iaf:)

kramar å god natt

Anonym sa...

SV: Tack så mkt :D tack själv!

Anonym sa...

Ha ha... jag lyssnar också på en massa gammal musik :) Tommy är bra!