lördag 27 december 2008

Dagens roligaste


Har precis varit och sett filmen "Vi hade i alla fall tur med vädret - igen", uppföljaren till 80-talsklassikern där Rolf Skoglund spelar huvudrollen som den otursförföljde semesterfiraren Gösta. Och trots att kritiken mot uppföljaren inte varit nådig måste jag säga att jag faktiskt hade ännu roligare nu än när jag såg första filmen. Claire Wikholm och Rolf Skoglund är helt underbara liksom Johan Glans som gör en superrolig rollkaraktär vid namn Hambörje.

Mitt tips är - se den om ni vill få ett riktigt gott skratt!

, ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha helt utan ironi va?! hihihi! ;-)

så den filmen var bra, jag har inte sett första filmen ännu, men så är jag segast i världen, får ju aldrigt tummen ur! en vacker dag dock ;-)

på bilden nedan är du fasligt snygg (som alltis) men det är något särskilt med dina ögon...du bländar mig min namne :-D

Anonym sa...

Bloggsvar:
Klänningen är köpt på NK, fast det var förra säsongen så den finns inte kvar tyvärr ; )

Anonym sa...

Om allt blir som vi har tänkt det så kommer det bli familjens jul/nyårsfilm. Om nu barna tycker som vi, annars får jag väl visa ditt inlägg om att den är bra =)
kram

Anonym sa...

ååh..jag vill åxå se den, jag struntar helt i vad kritikerna säger, vill gärna bilda min egen uppfattning :)

Mia sa...

Det där med fartkameran, det är verkligen min pappa! Galningen!

Kram Mia

LIA sa...

Haha, jag älskar ettan, har sett den hur många gånger som helst :) Måste nog se denna också!