lördag 13 december 2008

Tack, Fröken Isakson!


Vill ge ett stort tack till min underbara läsare Fröken Isakson, som tipsade mig om de här i mitt tycke helt underbara högtalarna. De är inte bara snygga utan dessutom väldigt kraftfulla. Så här lyder beskrivningen:

"Klart överlägsen. En fantastik 15 cm, 20 W aktiv subwoofer. Åtta 3 cm bredbandselement. Plug-and-play kompatibel med i princip vilken multimediaenhet som helst. Formgivningen matchar det rena ljudet. Harman Kardon SoundSticks II tar musik, spel och filmupplevelsen till nya höjder - samtidigt som det ser fantastisk ut."

Tack, snälla Fröken Isakson för tipset! Undrar om jag inte ska slå till på dessa?! För coolare högtalare har jag aldrig sett. 1 990 spänn kostar de.

, , ,

12 kommentarer:

Anonym sa...

Vassego och vad kul att du gillade dem. De är verkligen helt super. kram

Anonym sa...

Åhh de där såg jag inte för så länge sen. Vill också ha de. Ljud från laptop är aldrig så fascinerande ;)

Helena sa...

Petra, jag säger bara; KÖP! Har aldrig sett så "ohögtaliga"(eh..ja, du förstår) högtalare!

Ida sa...

Oj så snygga! Men minimini o dyra! Tycker faktiskt att det andra du tittade på är riktigt snyggt o stilrent också! Själv jagar jag hemmabiosystem just nu :)
Det är sant som reklamen säger "bad sound kills good music" :)

Kramis!

Anonym sa...

Coola :-)
Vill önska dig en fin Luciadag!
Kramar

Anonym sa...

Jo, de var fina...men själv tycker jag att JBL har bättre ljud:-) Tycker om att de här ser väldigt enkla ut: http://store.apple.com/se/product/BC721ZM/A?fnode=MTY1NDA0MA&mco=MjI1MzcxMg

Anonym sa...

De var riktigt snygga!! De gillar jag...:-)

Anonym sa...

ååå....mycket finare än det andra paret!
Ja....vad gör man inte när man inte hittar mossa och plånboken är tom:)

Hittade ett gammalt kort jag tagit på Mount Kenya och gissa vem jag tänkte på då:)?

NUUUUUUUUUU ska jag maila dig....jag är ju virrigast och långsammast i världen jag:(

kramar

Anonym sa...

Det var mig ena riktigt snygga högtalare det där. :-) Vill också ha dem nu.

Ellas Inspiration sa...

Men så fräcka!!

Ha det gott!

Kram Karin

Rosa Hemmet sa...

Jag brukar inte gilla högtalare, men dessa var faktiskt riktigt snygga :)

Anonym sa...

De är sjukt bra också =)