fredag 26 december 2008

Jag - en skitsnygg trendsättare


Bilder lånade från Modette.se

Härmade Käthe och gjorde Modettes roliga stiltest, där man genom att besvara ett par frågor får reda på vilket årtionde man hör hemma i. Något överraskande blev det 1990-talet (och inte 1980-talet, som jag hade gissat). Vet inte riktigt om allt i analysen stämmer (haha), men att vara den som sätter trenderna istället för att följa dem samt vara den skönaste polare man kan ha låter ju inte dumt :-)

Gör gärna testet du också. Vilket blev ditt årtionde?

15 kommentarer:

Anonym sa...

God jul och gott nytt bloggår! :)

Mia sa...

Okej själv gissar jag på att jag hamnar på 20- eller 40-talet. Nu måste jag in o testa mig själv!

Kram Mia

Anonym sa...

åh nu måste jag också testa!

Ellas Inspiration sa...

Åh, det måste jag testa!! Hoppas att julhelgen har varit bra!

God fortsättning!

Kram Karin

Anonym sa...

hi, vad skoj! det där testet måste jag åxå göra, lite senare- när tiden infinner sig :)

Anonym sa...

Åh, det där testet måste jag göra sen!

Anonym sa...

Haha, jag hamnade här :D

GRATTIS DU SKULLE PASSA PERFEKT på 1930-TALET!
Du kanske inte har budgeten för det egentligen, men du vet hur man gör för att ge sken av att du ändå lever ett glamouröst liv. Ingen behöver ju faktiskt veta att du håller dig vid liv med nudlar och knäckebröd ibland, för att ha råd med champagne och favoritläppstiftet när helst du vill. Din garderob är noga utvald och väl omhändertagen, med järnkoll på accessoarerna som knyter ihop din stil med din livsstil. Du vet precis hur man förenar praktiskt tänkande med ett estetiskt yttre – Coco Chanel hade varit stolt över dig! Vi andra avundas din otroligt stilsäkra uppenbarelse, och önskar att vi var lika konsekventa i vår stil.

Anonym sa...

Äh, skrev fel, 1920-talet skulle det vara i rubriken :)

Anonym sa...

Häftigt, maste jag testa!

Vilken fin bild pa dig i mössa du har lagt in pa sidan.

Kram fran Lisa

Anonym sa...

Jag passade också bäst på 90 talet

Anonym sa...

Jag hamnade på 70-talet... Kul tips!

Katja Kristoferson sa...

aaaaaaaaa, vilket kul test. Dockan jag fick klä hade exakt de kläder jag hade igår. askul

Ida sa...

Blev också 90-talare (trodde på 80) och texten stämmer riktigt bra - kläderna var däremot inte riktigt jag... Men fanns väl även annat att gå klädd i på 90-talet gissar jag! ;)

Zizzi sa...

Jag blev också 1990 talet!
Kram cissi

Anonym sa...

Hmmm... trodde också att det skulle bli 80-talet för mig - men det blev 90-talet!