fredag 26 december 2008

Bästa schampot + balsamet jag provat...någonsin!



Uppmärksamma läsare vet att jag redan bloggat om australiensiska hårvårdsmärket Aussie. Nu är det snart dags för Sverigelansering av märket och därför fick jag chansen att testa ett par av produkterna. Och jag kan bara säga en sak - FANTASTISKT!! Mitt hår måste vara något av det mest krävande som finns - kinkigt, volymlöst, blir lätt trassligt och fullt av virvlar. Men efter bara en duschomgång med schampo och balsam från serien "Miracle Moist", särskilt anpassad för torrt och skadat hår är jag lyrisk.

Håret blir som pånyttfött - glansigt, fuktmättat, sällsynt väldoftande och lätt att reda ut. Jag vet att det här låter för bra för att vara sant, men så är inte fallet. Testa själva så får ni se. För er som liksom jag inte kan hålla er till Sverigelanseringen går produkterna också att köpa hos exempelvis brittiska Chemist Direct.

, , , , , ,

8 kommentarer:

Anonym sa...

tack för tipset =) hoppas du haft en fin jul!kramar

Anonym sa...

Tack! Vill absolut prova de här produkterna. Har hört mycket bra om dem tidigare också. :-)

Anonym sa...

Det låter ju verkligen super! Kul när man hittar något som verkligen funkar för ens hår :)

Anonym sa...

det har jag läst mycket om, kanske man skulle ta och prova!

Ha en bra lördag!

Anonym sa...

Har du beställt dessa, vad går de på med frakt isåfall?

vh
Monika

6048gustafsson@telia.com

Petra sa...

Hej Monika! Japp, jag har beställt schampo och balsam och det gick på 173 kr inkl frakt - alltså väldigt prisvärt! //Petra

Anonym sa...

(Click on any image to gеt a largeг vіew)
ΜUST wigglе anԁ movе and tωіtch all
the tіmе

Looκ at mу ρagе: cholesterol reduction

Anonym sa...

You needed а good deаl of tο generate
amends by with the vеry leaѕt sendіng her a bouquet оf floωers and
stіll, you might not fіnd that fantastic florіst You
can tell pretty cleаrly depenԁing on ωhy shе's calling--informing you that they put a restraining order giving you is much different than just calling to trap up

My blog post; Tao of badass