fredag 12 december 2008

Fler semesterplaner...


"Welcome to the home of the greatest mountain biking on the planet", kan man läsa på mountainbikeparadiset Moabs hemsida.

Moab ligger i Colorado och är en plats jag länge velat besöka. Har lite dåligt samvete för min (på den tiden) svindyra mountainbike som fått stå i min källare och samla damm alldeles för länge. Men på min tänkta USA-turné i sommar är det högst troligt att den här underbara platsen får besök av bland annat mig och min hoj...

, , , , , , ,

8 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Skulle säker min trettonåring vilja haka på..haha..han skulle nog önska att jag också investerade i en Mountainbike;)! Ha en fin fredagkväll sötis!:)

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Det verkar ju jättekul,själv blir jag bara bekvämare och bekvämare ju äldre jag blir!
Trevlig helg!

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Det verkar ju jättekul,själv blir jag bara bekvämare och bekvämare ju äldre jag blir!
Trevlig helg!

Anonym sa...

Oj här är det semester som gäller idag ser jag :) Härligt att planera och drömma sig bort!

Kram Lisa

Miss Agda sa...

Jag har också länge varit sugen på att åka mtb. Då vi var o vandrade i Chamonix så mötte vi många mtb-cyklister o det såg härligt ut!

Anonym sa...

Det lät som en spännande semester :)

Anonym sa...

Gud vad roligt. Det är redan en frihet att cykla, sen att vara omgiven av så mycket vackert samtidigt, skulle vara hur kul som helst.

Mia sa...

Wow ska du ut på USA turné i sommar? Hur ser rutten ut??

Kram Mia