tisdag 23 december 2008

Boho chic-vintrig


Hej kära bloggläsare - först nu när jag gick hem från jobbet gick det upp för mig att det är julafton imorgon. På riktigt! Har liksom inte fattat det förrän nu. Men det känns himla skönt att få några lediga dagar utan att behöva ta ut semester. Så här boho chic-vintrig ser jag ut idag (i ett grönt Uppsala):

- Stickad mössa, H&M
- Grå långkofta, Lindex
- Fuskpälsväst, Cubus
- Grå scarf med små bollar, Cubus
- Grå handskar, följde med senaste numret av Femina

18 kommentarer:

Anonym sa...

självklart lika vacker som alltid! god jul på dig, kram!!

Anonym sa...

jag säger som melanie, du är så vacker! :)

Anonym sa...

Åh så snygg bild på dig :)
Härligt med ledighet, här har jag bränt på bra både i och utanför pisterna idag :) Önskar dig en riktigt god jul Petra!

Anonym sa...

Söt mössa! :)

Lallis - liv och leverne sa...

En Härlig Jul önskar jag dig!
Kram Lallis

Anonym sa...

Wow! snygging där :) Du är ju skitsnygg i det där!

Anonym sa...

Sv; Ja men såklart vi lär göra! :P Nästa vecka är jag definitivt här (såklart). Var kommer du hänga i backen då?Favoritställen?

Anonym sa...

Du passar verkligen i alla sorters kläder. Jag har en mössa i likadan modell som din men tycker bara jag ser fånig ut i den, du ser däremot tuff ut! :)

Sv: Jag behöver inte sköta om mig nu, det är det mamma som gör, haha... ;) God jul själv, kramar!

Anonym sa...

Vilken härlig outfit! Det såg hur mysigt ut som helst.

Ha en riktigt God Jul! Kram Sandra

Anonym sa...

Jag förstår verkligen inte att det är julafton i morgon! :/

Anonym sa...

Du är så himla fin som alltid!!

Vi får väl se hur det blir med bloggandet, jag brukar ha lite svårt att hålla mig borta ändå :)

Ha en toppenjul!!

Miss Agda sa...

Snygging! Kram och GOD JUL!

Anonym sa...

Tack, kul att se den här fina bilden i stället för den jag toppar med :-)

Anonym sa...

Sicken sot bild:) God Jul fran ett soligt Teneriffa!

Anonym sa...

Vad kul med nya kläder. Skulle handla kläder i S-vall häromdagen och allt jag kom hem med var en kofta!
God Jul till dig Petra/kram Karin

Anonym sa...

Själv ska jag jobba hela jul.
Folk behöver väl handla Alvedon och Treo även på julafton, I suppose. ;)
Blir lite sköna slantar i Januari i alla fall.

God Jul på dig!
Hoppas du får några sköna, lediga dagar!

/J
http://livselixir.blogg.se

Mia sa...

Kikar in för att önska en riktigt God Jul!

Många kramar Mia

Anonym sa...

Tack och god jul på dig med! :)