onsdag 18 februari 2009

Stud and tassel


Bild från Asos

Eftersom min kära cykelbudsväska från Timbuk2 tycks ha vuxit fast på min rygg är det dags att se sig om efter något att variera med. Gärna något med nitar och fransar! Ett annat krav är att väskan ska ha en rejält tilltagen axelrem. Äkta läder är också ett stort plus - inte minst för hållbarhetens skull.

Asos gör mig sällan besviken - och också den här gången hittade jag vad jag sökte hos dem. Kolla här! 597 spänn kostar godingen, inte mycket att bråka om va?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig det där va en riktig goding =)

Anonym sa...

riktigt snygg. Vill också köpa en ny väska men jag får hålla mig ett tag. =(

Anonym sa...

Snygg, kan man förlänga axelbandet? Jag tycker att det är en fördel om man inte bara måste ha den på ena axeln...

Anonym sa...

kikade också på den där väskan häromdagen, superfin!