tisdag 24 februari 2009

Duschnjutning



Duschar gör jag minst en gång om dagen (om jag inte är ute på vintertälttur) och helst använder jag en duschcrème med citrusdoft. En favorit just nu är Weledas duschlotion med citronolja som gör har en underbart skön och kylande effekt på en träningsdarrig kropp. Innehåller äkta eteriska oljor från citron och apelsin och sesamolja som vårdar huden och skyddar mot uttorkning. Finns också i dofterna vildros och havtorn och kostar cirka 85 kr.

Finns att köpa i vissa hälsokostbutiker samt här.

, , , , , ,

14 kommentarer:

AnneliH sa...

Tack för tipset! Den ska testas.

Anonym sa...

bra tips, den låter härlig!

Anonym sa...

gillar Weleda =) härligt med uppiggande citrus

Toblino sa...

kan jag passa på å göra liite reklam för oss killar ;)

Body Shop, Kistna Hair & Body Wash!
http://www.thebodyshop.se/Templates/ProductCatalogProduct1.aspx?PageID=3dfcd301-18c5-42a9-b966-7e3d2d20f42e&ProductID=8ff77022-87da-480b-87df-73bf9fe9f522

undrar hur jag skall lösa dem med semla...

lina sa...

Den doftar underbart, använder den varje dag!!!

Anonym sa...

Svar: Tack. Trivs faktiskt jättebra i dem. (Skinnbyxorna) Och jag gillar den nya snögubben bättre :)

Anonym sa...

Den vann jag ju hos dig
STOR favorit hos mig
Här i Uppsala finns den i hälsokost butiken i kvarnen

Anonym sa...

vilkte bra tips, jag behöver en ny lotion och citrus låter ju super fräscht, den ska jag spana in. =)

Hanne sa...

Weleda har superbra produkter:)

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

har aldrig provat den. Får ta och testa!

Anonym sa...

Den lät god, eller vad man ska säga :P Det lät som den doftade gott :)

Jag visste inte att han var med i Project Runway, jag såg aldrig det :P

Anonym sa...

Mmm, den luktar så underbart!!

Anonym sa...

Tack för tipset! Om du gillar body peeling sa kan jag verkligen rekommendera den här:
http://laviedecharlye.hautetfort.com/media/01/00/116112924.jpg

Underbar!

Emelie sa...

Jag älskar Weledas produkter men har inte provat precis den produkten. Tack för tipset!