tisdag 17 februari 2009

Kärleksbomba dig själv!


Februarimörker, kyla och en sommar som känns väldigt avlägsen. Visst är det lätt att känna sig lite deppig! Men det ska vi råda bot på nu - för jag tänkte nämligen uppmana alla mina läsare att kärleksbomba sig själva.

Jag börjar väl då:

1. Jag är snäll och generös.
2. Jag är en jäkligt rolig, trevlig och lojal kompis.
3. Jag gör fler armhävningar på raken än de flesta.

Ni andra - hakar ni på? Ös på med tre bra saker med er själva! Miss Agda, Solli, Caroline, Kate, Maja och alla ni andra?

7 kommentarer:

Helena sa...

Heja Petra - bra idé! :)

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Bra!
Den där vill jag också göra!

Ellinor sa...

Ibland behöver man verkligen skämma bort sig själv med lite beröm och smicker. Bra gjort!

Anonym sa...

vilken bra idé =) du är duktig med dina armhävningar, såg på facebook. 92 är inte illa! tummen upp =)

Anonym sa...

Yes, kanonbra med peppning! =)

Anonym sa...

Lite lite tid....det förstår du nog;)
Ha så skoj på middagen....hälsa alla...krama varandra och tänk på mig.

mASSA KRAMAR

Anonym sa...

åå underbara idé! kram! mini