onsdag 18 februari 2009

Ett kök för Petra


Bild från Studio10

Vill du sätta piff på ditt kök? Har du Ikeaköket Faktum har du nu chansen att färgchocka ditt kök med nya köksluckor från Studio10, en systernätbutik till Furnish. Välj mellan utvalda träslag och tusentals färger.

Olika typer av kökstillbehör som kranar och diskhoar saluförs också. Skynda att kolla in! Jag är grymt sugen på ett turkost kök. Men kanske skulle det bli LITE för mycket turkost - till och med för mig?!

, , , , , , ,

13 kommentarer:

Anonym sa...

Läckert. Måste ta och spana in den sidan. Tack för tipset. Kram Linda

Miss Agda sa...

Det var ett grymt läckert kök!!!
Kram

Susanna sa...

Turkost är ju väldigt fint, men ja, kanske lite för mycket :)

Anonym sa...

Det där var hur coolt och snyggt som helst tycker jag! :D riktigt uppiggande!

Anonym sa...

Läckert!! Äsch, varför ska alla kök se likadana ut? :)

Anonym sa...

Tack snälla du!

Wow, du hade passat som hand i handske i det där köket! Jag kan se dig framför mig i ett leopardförkläde framför de där luckorna!

Anonym sa...

Oj vilken underbar färgklick! Tänk om man skulle våga sig på ett sådant kök. Hoppas allt är bra med dig. Kram Sandra

Anonym sa...

Wow, det var verkligen ett kök som syns! Häftigt!

Anonym sa...

Åh gud, tyckte det stod ”Vill du sätta på ditt kök” :-) Missade piff.
Man ser det man vill se kanske? Hur som helst var det supersnyggt!

Emelie sa...

Tänk omman hade vågat det! Så coolt....men hade man inte tröttnat grymt fort?

ulrika sa...

Oh vilken läcker färg :o)

Anonym sa...

Köksluckorna i valnöt var ju kanske lite mer praktiska - men varför vara praktisk?
/Emma

Anonym sa...

Coolt! Men kanske lite väl mycket...

Vi har turkost i sovrummet och det börjar jag tröttna på nu och vi fick det i höstas....

Trevlig helg! Kram!