tisdag 3 februari 2009

Galans största scoop...



Jag var ju på Stora Bloggpriset-galan igår tillsammans med duktiga bloggerskan Maja. Och visst var det roligt att få klä upp sig och spana in andra bloggare som Marcus Birro, Kenza, Delinda, Hannah med flera. Jag skymtade även en uppklädd och välkammad Robinson-Robban (någon som vet om han bloggar?) The Attic gjorde ett klart godkänt jobb som husband även om jag tvingades hålla för öronen under tvärflöjtssolona (jättejobbigt diskantljud) och Jenny Östergren var säkerheten själv som konferencier.

Men största behållningen och ögonbrynshöjaren var ändå när vi sprang på Östergrens bättre halva, artisten Niklas Strömstedt, inne på DAMTOALETTEN. "Det var så trevlig intervjumiljö där", menade reportern från Aftonbladet-tv. Hoppla.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åh ibland skulle man vilja gå på lite galor :D

Anonym sa...

Haha.. Du är rolig du! Skulle gärna bosätta mig där, men det blir problem med jobb o sånt då :o)!

Ellinor sa...

Haha, denna lilla vilsegång verkar vara det hetaste samtalsämnet idag ;)
Hoppas att du/ni hade det trevligt under gårdagskvällen.
Kram

Anonym sa...

haha va otippat. =P

låter toppen, hoppas man får se en bild eller två på er när ni var lite uppklädda.

Anonym sa...

robinsson-robban har en blogg tillsammans med en annan gammal dokusåpakille, jag kommer dock inte ihåg vad den heter.. jag har bara varit inne där någon gång och tyckte den var urdålig. ;)

Anonym sa...

Nu ligger det en hel del bilder uppe på oss inne hos mig:) Ska ta å maila iväg dem till dig också....jag skickar över alla så får du behålla dem du vill helt enkelt.

Kramar

Malin sa...

haha robban vill väl bara ha uppmärksamhet ;)

Anonym sa...

haha =)

Anonym sa...

vad fina ni var, bägge två! har precis kollat in bilderna hos Maja :o)
Kram!