måndag 23 februari 2009

Soff-makeover


Bild från Ellos

Har tröttnat på min nedsuttna soffa i beige och har nu lagt in en beställning på ett vitt sofföverdrag i kraftig bomullspanama från Ellos. Av kundkommentarerna att döma verkar det vara ett riktigt bra köp, så det är bara att hålla tummarna att det passar på min soffa. Vitt kommer att göra sig mycket bättre än beige i det turkos-vita hem jag håller på att skapa...

Med koden 190409 får du 40 % rabatt på en valfri vara samt ett snyggt påslakanset (värde 229 kr) på köpet.

7 kommentarer:

Hanne sa...

Så smart, vår sofa behøver også fornying... Vår er også beige, men jeg er litt trøtt på den... Kanskje jeg må se litt mer på det hvite:)

Miss Agda sa...

Här går det undan:) Jag vill verkligen se ditt "nya" hem snart!

Vi har förresten bestämt (till 99% iaf) att bjuda på tvåan som vi var o kollade på igår :)

Kramar

millandante sa...

De ska ju passa de flesta soffor! Vitt är snyggt! Hoppas den passar! Tack för koden till 40%! Ska kika in och se vad de har... alltid något antar jag...
Norvaldstolen tillhör mina favoriter! Tycker den är skön men jag känner ingen som äger någon så att man vet hur den är i längden...
Ha det gott!
Kram

Anonym sa...

Oj, det här ska jag tipsa brorsan om. Hans vita soffa har blivit VINRÖD efter i fredags.

lina sa...

Smart med de där överdragen. Blir ju som en ny soffa!

Ellinor sa...

Hoppas att även vi får ta del av den omstylade lägenheten. Är säker på att det kommer att bli fantastiskt fint :)
Kram på dig

Anonym sa...

Vitt är fint tills någon spiller på det haha men jag håller med, funderar själv på att tapetsera mitt eventuella sovrum sen i gräddvitt och ha vinröda detaljer till men det märks =) Så jag fattar att du fastnar för vitt eller beige... =)