tisdag 3 februari 2009

Sjuk och klicksugen


Var hos doktorn idag (japp, ni läste rätt - typ det femtioelfte läkarbesöket på en månad) och där konstaterade man att jag hade halsfluss. Bara att krypa tillbaka ner i sängen alltså. Orkar inte mycket just nu - borde med facit i hand kanske inte ha gått på Stora Bloggpriset igår...men det är lätt att vara efterklok.

Hur som. Supersmarta Miss Agda tipsade mig om SATC-boxen (som märkligt nog ännu inte finns i min ägo) som perfekt tidsfördriv vid sjukdom, gärna ihop med en burk Ben & Jerry's. Tre burkar Ben & Jerry's ligger redan i min frys och nyss knöt jag ihop säcken genom att klicka hem den här oemotståndliga skokartongen... 599 spänn kostade den, helt okej pris.

, , ,

12 kommentarer:

Rebecca sa...

Nej fy, sjuk igen =(. Säg till om jag ska komma förbi med nybakat bröd eller nåt.
Krya på dig!

Ellinor sa...

Sjuk nu igen, stackare. Förhoppningsvis håller SATC-boxen dig i soffan ett tag framöver så att ni kropp får chans att återhämta sig riktigt ordentligt.
Massor med krya på dig kramar

Miss Agda sa...

Jag hoppas verkligen att du nu äntligen ska bli frisk!! Iaf är SATC & B&J det bästa du kan unna dig när du är sjuk. Kram

Anonym sa...

jag köpte den när den kom ut och var svindyr, 1550 kr gulp!! men det är mitt bästa köp ever, ser om den hela tiden:) så underbar!

Unknown sa...

SATC-boxen i form av en skokartong, så klart, finns redan i min ägo sen 2,5 år tillbaka! Bästa 30-års presenten från sambon ;-)

Klicka hem omedelbums!!

Zizzi sa...

Var hittade du den för 599:-?!?! På stan kostar den nästan niohundra. Jag är väl den sista människan som ännu inte har skoboxen. Men jag ska köpa den!
Kram cissi

Anonym sa...

riktigt bra, den trodde jag du redan ägde =P jag bara älskar de första säsongerna de är inte riktigt sig lika där..

Camillas dagar sa...

Den vill jag också ha! Så himla snygg box, en riktig prydnad för hyllan. :)
Krya på dig nu!
Kram!

Anonym sa...

Jag håller med! Den boxen är en must have, helt underbar, det bästa jag nånsin köpt! hahaha.. :o)

Anonym sa...

men usch vilka eländiga baciller du råkar ut för!? krya på dig ordentligt nu, nu har du väl varit sjuk för resten av 2009, va? =)

Anonym sa...

Grattis! :) nej, inte till att du är sjuk utan till att du snart får hem denna superduperbraiga box! alla förtjänar att ha en sån hemma :)

Anonym sa...

Jag vill också ha den! Bra pris på internet, men på typ Åhléns kostar den 890-nånting.