lördag 17 januari 2009

Utmärkelseregn!





Jag vill tacka underbara bloggerskorna Katja, Lady Thirty och Melanie som förärat mig med utmärkelser. Tack, det värmde verkligen!

Det är många bloggar jag skulle vilja skicka utmärkelser till - men nu blir det följande:

- Tremil (inspirerande och peppande)
- Rebecca's kitchen (ni måste spana in den här tjejens fantastiska brödrecept)
- Style and life by Leia (skön mix av mode, personliga tankar och mycket mer)
- Livet sett genom rosa glasögon (ny bloggbekantskap med härligt underfundiga inlägg)
- Kates värld (så himla roligt att du har börjat blogga igen!)
- Miss Agda (smart, rolig, informativ och modemedveten - en av mina absoluta bloggfavoriter)
- Solli (en annan favoritblogg med skön mix av mode, smarriga recept, smarta tips och grymt genomtänka inlägg)

10 kommentarer:

Rebecca sa...

Men TACK. Det var oerhört värmande =).

Anonym sa...

Åh, tack snälla söta du! Nu blev jag rörd :) Ska läsa igen dina andra tips nu.

Anonym sa...

varsågod, det var du värd:) nu ska jag kika på dina tips:)

Miss Agda sa...

Tack så mycket kära du! Det värmer!!!

Anonym sa...

Oh, tack snälla Petra! Det där gjorde mig verkligen jätteglad. Ska "klistra upp" den fina utmärkelsen på min blogg imorgon när jag festat klart. ;-) Är på väg ut...

Ha en underbar lördagskväll!

Anonym sa...

Roligt med utmärkelse.

Hanne sa...

Fine bloggtips, jeg må inn og titte:)

Hanne sa...

Fine bloggtips, jeg må inn og titte:)

KATE sa...

Nämen Petra!! tack snälla du, glad jag blir :) Tusen tack tjejen!!

Hoppas du haft en skön helg :)

Anonym sa...

tusen tack för utmärkelsen o den fina motiveringen!
Kram!