måndag 26 januari 2009

Ett fång blommor till Solli


Har fått en utmärkelse av underbara Solli och den värmde extra mycket en dag som denna när jag är hemma sjuk, vädret är pissigt och ruggigt. Så här lyder motiveringen:

"En bloggvän som jag också har kontakt med i verkliga livet. En tjej men många äventyr i sikte, ena dagen kör hon ett hårt träningspass på Friskis & Svettis för att nästa dag vara uppe i fjällen och åker skidor. Att hon älskar allt som har med leopardmönster lärde jag mig väldigt fort ;o)"

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Det förtjänade du. Och krya på dig!

Anonym sa...

Grattis vad roligt. Kram Linda

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Grattis!
ha en bra vecka!

Anonym sa...

men gumman ska du aldrig få bli frisk???? Skickar lite krya på dig-kramar iaf.

Kraaaaaaaaamar

Anonym sa...

Grattis.

Anonym sa...

Tusen tack sötis! Vad glad jag blir :o)