fredag 9 januari 2009

Tävla om fluffig lyx!


Äntligen dags för en ny, spännande tävling - nu i samarbete med Fluffbabes! Den här gången är det två Fluffy Marshmallows Body Butter och en Fluffy Marshmallows Body Scrub som står på spel. Båda produkterna hör till mina storfavoriter och de både doftar ljuvligt och mjukgör huden på ett fantastiskt sätt.

För att vara med och tävla vill jag att du i en kommentar till det här inlägget berättar om vilken din favoritdoft är. Glöm inte att ange din mejl- eller bloggadress.

Tävlingen avslutas onsdagen den 14 januari kl 23.59. Lycka till!

, , , , ,

56 kommentarer:

millandante sa...

Spännande med en ny doft! Klart jag vill vara med och tävla om dessa söta burkar även om min favoritdoft är Kenzos Amour...

Anonym sa...

Spännande doft och otroligt söt burk! Vill ju bara äta innehållet typ! :)
Min favoritdoft är den där doften som infinner sig när vårvädret börjar infinna sig, när första bladen börjar synas och när luften blir sådär härligt vårvarm!

Anonym sa...

Åh! Självklart vill jag vinna en fluffy marshmallows body butter!
Min favoritdoft är bla.Chanels Allure!

Anonym sa...

Jag älskar Puma Flowing. Så underbar den är, väcker många minnen också!

vh monika

6048gustafsson@telia.com

Anonym sa...

Oj, lottas det ut belöningar för att man kikar in här;)

Favoritdofterna ändras hela tiden- nu är det JPG Ma'Dame om vi talar parfym...

OM vi talar allmänt så är doften av nybakat itne helt fel att mötas av när man kommer hem;)
Eller när mamma har fått en ny kull med små valpar, dom luktar också ljuvligt!

Rebecca sa...

Jag går väl lite mot strömmen och säger att doften av nybakat bröd är den absolut bästa som finns!

Anonym sa...

Det jag tycker luktar mysigast är små bebisar.
Men härligaste är nog när det regnat på asfalten om våren och man ser hur ångan stiger.
Men godast är nog min sambo när han kommer nyduschat med lite Acgua di Gio på hakan, hihi.
(Ser ut som jag förknippar alla dofter med "händelser" )
Kram

Hanna sa...

Sommarhäst är nog en av de bästa dofterna, den doft man möts av efter första natten på sommarbete... annars har jag en bodylotion med gojibär och choklad och den vill man bara äta upp ;) Ha en fin dag!

Miss Agda sa...

Klart man vill vara med, vilka lyxiga produkter!
När det kommer till parfymer så gillar jag sportiga, "vattenliknande" dofter, inte för starka. När det gäller krämer så är fruktigt det bästa, tex jordgubb eller mango.

Kram!

Anonym sa...

Jag är absolut med och tävlar!!
Har flera favoritdofter, men en favorit är nytvättat, typ Clean-parfymerna. Ha en jättebra dag!

Anonym sa...

Självklart är jag med och chansar, min favoritdoft för tillfället är nog Gucci by Gucci den slår allt.

Kram

Anonym sa...

OOO Här vill jag vara med
Min favoritdoft är citron Det luktar fräsht

KATE sa...

Jag vill vara med och tävla!

Jag är en sucker för allt som har med sol, bad och värme att göra. Så att min favorit doft är COCOS- i alla dess former :)

Roligt med tävling!

lina sa...

Visst vill jag tävla!!!

Favoritdofterna är flera, och varierar efter årstid. Just nu gillar jag doften av valnöt som i body shops brazilian nut. På sommaren vill jag ha mer fruktiga dofter som tex. mango.

Doften av nybryggt kaffe slår också det mesta:)

Tina sa...

Gillar cleans dofter, men gärna fruktiga lite sliskigare dofter på bodylotions och bodyutter. Då får det gärna dofta mango och annat smaskigt. Tror detta är nåt för mig.

Anonym sa...

Inget slår doften av HEMMA!! Det är en speciell underbar doft och känsla att stiga innanför dörren när man varit borta ett tag.

Sen älskar jag doften av mina barn och min man, det luktar trygghet!

Doften av nybakat bröd är inte dum den heller!

Parfymer har jag ganska nyligen börjat använda igen efter en period av amning och barn känsliga för starka dofter. Nu har jag börjat utforska alla nya dofter och märken som kommit under tiden och det finns mycket jag vill ha!!!

Mia sa...

Klart jag vill vara med o tävla! Själv gillar jag lätta fräscha dofter men även vanilj är en stor favorit bara den inte är för tung.

Apropå det dagliga fotot så tror jag minsann Prag finns med. Sen vet jag inte om det står på engelska men du kanske fixar tjeckiska? Är du född där eller har släkt där eller hur är det?

Kram Mia

Anonym sa...

Kul tävling! Mina favoritdofter måste nog vara blommor, nytvättade lakan och Calvin Kleins parfym Euphoria. :)

Anonym sa...

Klart jag hänger med. Just nu är Prada Tendre min nya doftfavorit. Men också doften jag känner när jag borrar ner näsan i Torbjörns nacke... :-)

Hanne sa...

Min favorittduft er Lacoste - Dream of pink:)

Anonym sa...

Oj, min favoritdoft är nog en rätt konstig odefinierbar lukt. Det luktar lite fuktig asfalt, sopor, avgaser och cigarettrök och påminner mig om mina resor till Sevilla, Spanien. Att sniffa på min katts mage är också rätt gott. För att inte tala om hur sjukt gott en hästmule luktar, lite som rabarber faktiskt.

Anonym sa...

Clean Fresh Laundry, helt klart. Funkar i alla lägen och doftar så otroligt härligt! OK, inte den "porrigaste" doft som finns men just därför så oemotståndlig.

Anonym sa...

Jag har faktiskt hittat en ny favoritdoft, tidigare så gillade jag "Philosphys Falling in Love" otroligt mycket. Men nu så har den fått konkurrens utav "Neotantric Fragrances for Her, (I am) a Sex Goddess"

Ellinor sa...

Min absoluta favoritdoft är inte doften av en parfym. Tanken som först slog mig samtidigt som jag vagt kunde känna doften jag hade i tanken var lukten av nybakt bröd. Finns det något bättre, mera hemtrevligt och tryggare än att komma in i ett hem där värmen och doften efter nybakt är det första som möter en?
Kram

Anonym sa...

Doften efter ett sommarregn är så härlig och påminner mig om när jag var liten och alltid ville vara ute i regnat och hoppa runt på sommaren. Och hur man fascinerades så av regnbågen som dök upp efteråt. När det gäler parfymer håller jag mig till Cavallis Serpentine. En klassisk doft som även är ungdomlig. Mums =)

Anonym sa...

Åh jag vill vara med och tävla!! Min favvodoft är helt klart doften som finns i bebisens nacke och huvud, tänk om man kunde fylla det på flaska :)

När det gäller parfymer vill jag ha en ny men kan bara inte bestämma mig så jag kör vidare på Gucci Rush som jag använt i säkert fyra år...

Zun sa...

Min favoritlukt är sovvarma sonen och kattungedoftande dottern, men de är ju omöjliga att spara på flaska ;-) När det gäller parfymer ligger Clean Warm Cotton i topp just nu!

/Zun

Anonym sa...

Doften som min pojkvän använder...Polo Sport från Ralph Lauren. Mmmmm ;-)

Anonym sa...

Åh, detta kan vara den svåraste frågan för mig att svara på! Är en äkta doftis som älskar att sniffa på väldoftande ting! Here we go, favoritparfymen är Miss Dior Cherie alla gånger! Men jag älskar också doften av sköljmedel, att stå under ett blommande jasminträd, apelsinblommor, sommarregn, nyklippt gräs och solmogna smultron...

Anonym sa...

Finns många dofter som tilltalar mig men doften av syrén är svårslagen!

Trevlig helg!

Josefine sa...

Jag måste nog säga att min favoritdoft är doften av solmogna citrusfrukter som man skär upp. Därför älskar jag även cliniques parfym happy väldigt mycket, då den har mycket doft av citrus i sig.

Anonym sa...

Klart jag är med och tävlar! :) Min favorit är doften av nyklippt gräs, men även kanelbullar doftar underbart gott! Gällande parfymer är det Victor & Rolfs Flowerbomb!

Anonym sa...

Mmm, de ser ut att lukta jättegott (om man nu kan bedöma hur något luktar på utseendet...). Jag älskar vaniljdoft, till exempel parfymen Euphoria från Kalvin Clein.

Unknown sa...

Vilka härliga burkar! Min favoritdoft är Armani Code, fastnade för den i somras och kunde bara inte låta bli...

Anonym sa...

åååh jag vill vinna, vilken kul tävling! :-)

min favorit doft är CLEAN

KRAM

Mia sa...

Doften av hav, nyklippt gräs eller Mannens kudde eller MaxMara

LIA sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

I dag är min favoritdoft Calvin Kleins Euphoria, eftersom jag har den på mig just nu :)

Men annars går inte mycket upp mot doften man känner när man stiger ut i en trädgård tidigt en sommarmorgon när det precis har slutat regna, och alla blommor har slagit ut. Det blev lite poetiskt det här, men det är verkligen den bästa doft som finns.

Anonym sa...

Vilket härligt pris!
Min favoritdoft är Tommys parfym från Dolce & Gabbana, den blir jag aldrig less på. Kram Sandra

Anonym sa...

Min absoluta doft är nog nybakade bullar med vaniljfyllning efter min mammas recept. Tyvärr passar det inte som parfym, annars tror jag att man kanske skulle bli rätt rik på att sälja sådan? Marschmallows är inte heller fel!

Har länkat till dig i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/january/body-butter-och-body-scrub-14-januari.html

Lämna gärna en kommentar i bloggen om du har fler tävlingar så lägger jag in dem.

Ha det bra!

Lilla huset på prärien sa...

Hej! Vad roligt - jag gjorde ett inlägg om dem för ett tag sedan. Tycker det är väldens coolaste butik med alla häftiga fluff-saker!

Min favoritdoft... måste vara en sommarmorgon precis efter regnet lagt sig. Mmm... härligt!

Åh jag hoppas... behöver verkligen fluffas till!

Kram Jenny

Anonym sa...

Hej gumman....vart helt bloggborta ett tag:(

Hmm.....Kan man svara Andreas på den frågan? Min favoritdoft alltså? eLLer ska jag svara sol? Eller måååååste jag svara något typ normalt?:)

kraaaaaaaaaamar

Liz sa...

Min favoritdoft är utan tvekan ylang-ylang.Dock inte vilken blandning som helst.
Jag fick en olja som var blandad på en massage salong av min pojkvän. den gick att använda som parfym, massageolja och bad olja.
Tyvärr tog den slut, som allt gott gör och stället där den gjordes hade stängt.
Jag tävlar gärna och du är länkad:
http://chiclady.blogg.se/2009/january/tavla-om-fluffig-lyx-fran-fluffababes-pa-pow.html
Psst! titta gärna in hos mig och har du fler tävlingar på G så lämna ett avtryck hos mig så länkar jag dig igen.

Anonym sa...

Å de där verkar fantastiska! Favvodoften är vanilj, på parfymsidan är det Gucci, den rosa fyrkantiga varianten.

Zizzi sa...

På tex doftljus älskar jag doften vanilj och jordgubb.
På morgonen älskar jag doften av nygjort kaffe.
På parfym är en ny favorit Ed Hardys nya parfym.
Kram cissi

Anonym sa...

Min favoritdoft är den jag har på min parfym, Calvin Cleins in2u for her =)


MAIL om jag skulle vinna: cee-cee.h@hotmail.com

Ida sa...

Luktar godast gör det helt klart på sommarmorgonen efter en massa regn när solen börjar värma :)

Pratar vi parfymer så vinner Thierry Mugler's Angel - bättre finns inte!

Lady Thirty sa...

åh jag vill vara med och tävla :)
min favoritdoft just nu är aquolinas pink sugar, den doftar av en blandning av sockervadd, luktsudd och vanilj.

Anonym sa...

Jag vill vinna! :D
Mina favoritdofter är hemma-lukt, nyklippt gräs och sommarregnslukt :)

Anonym sa...

Jag gillar doften av seger,
varje gång man skymtar målet i joggingspåret! ;)

Annars är det musk som är favoritdoften...

/Jenny
(j_f@live.se)

Anonym sa...

Mmmmmm ... Alldeles rykande varmt och färskt nybakat bröd

Anonym sa...

vad kul med tävling:D eftersom det bästa jag vet är doften av rosor så är rosdoften min absoluta favoritdoft.. :D

/nermina_teminovic@hotmail.com

Anonym sa...

min favorit doft är cocos :)

Anonym sa...

Min absoluta favoritdoft är doften av min kära kille. Eftersom att vi för tillfället bor 60 mil ifrån varandra blir det ännu mer påtagligt. Jag rycker till varje gång någon med samma parfym går förbi. Doften av honom är HEMMA.

Anonym sa...

Favoritdoften är såklart den från ett sommarregn!

grodis@bergfalk.com

Anonym sa...

Det bästa jag vet är att ligga och snusa min pojkvän i nacken, finns inget godare än doften av honom :)
Annars är det inga fel med nybakat. Doftar mumma.

Anonym sa...

Nybadad i hav doft på solvarm hud är en av mina favoriter.
När det gäller parfym är min favorit just nu Lanvins Jeanne - helt underbar!